booq Bar/Kitchen Manager

Ruil onrust, miscommunicatie en kwaliteitsverlies in voor meer rendement, ontspannen medewerkers en supertevreden gasten! Met booq Bar/Kitchen Manager kies je voor een andere manier van werken, papieren bonnen zijn verleden tijd. Dankzij slimme software komen alle bestellingen vanuit de handheld, kassa of bestelzuil automatisch als digitale bonnen in keuken of bar terecht.

Vertel me meer

Efficiënt meer rendement

Met de inzet van overzichtelijke touchschermen als alternatief voor de bonnenrails en zoemende printer verhoog je je rendement, gegarandeerd. Alle bestellingen die vanuit de handheld, kassa, QR-code of bestelzuil worden ingevoerd, komen automatisch als digitale bonnen op de juiste werkschermen van verschillende parties terecht. Geschuif met bonnen is verleden tijd want de chef of bartender kan bestellingen starten of afronden met een simpele tik.

Verbeter werkprocessen

Dankzij slimme software is je brigade altijd op de hoogte van wijzingen zonder onnodig gestoord te worden. Wijzingen per tafel zijn duidelijk zichtbaar door waarschuwingsiconen of juist stilzwijgend in beeld wanneer er nog niet gestart is met de bereiding. Met als resultaat meer werkplezier, meer rust, een betere focus en efficiënter werken!

Bekijk de voordelen van de

Bar/Kitchen Manager in deze

handige animatie!

 

Welke ondernemer ben jij?

Onze bar- en keukenautomatisering is zowel geschikt voor fine dining, als de 3P's (pizza, pasta, pannenkoek) en fastservice. Iedereen kan zijn werkprocessen optimatiseren: van het eetcafé op de hoek tot grotere franchiseketens, vakantiepark tot strandpaviljoen, attractiepark tot ziekenhuis, poppodium tot brouwerij, hogeschool tot cafetaria. Jij bepaalt simpelweg het aantal schermen waarmee je gaat werken.

Bar/Kitchen Manager

 

Mogelijkheden

Extra bijgerechten als VIP voorrang kunnen geven? Drankjes uitserveren per wijk en tijdaanduiding per tafel? Klanten zelf hun bestelling laten afhalen bij een pick-upscherm? Natuurlijk! Met booq Bar/Kitchen Manager kan dit allemaal. Wij luisteren naar jouw behoefte en denken graag met je mee.

 

 

Digitale bonnen op volgorde
De bestellingen komen op touchschermen als digitale bonnen binnen. De individuele items verschijnen in de handigste volgorde voor de meest efficiënte verwerking. Tapbieren bijvoorbeeld als laatst en flesjes fris op volgorde van de koeling.
Bestellingen altijd gelijktijdig klaar
De schermen bij de verschillende parties zoals warm en koud maken elkaar opmerkzaam wanneer de één met koken begint. Zo kunnen beide parties hun gerechten perfect timen.
Gemakkelijk bonnen samenvoegen
Kies de bonnen die goed bij elkaar passen en voeg ze samen per bediende of wijk. Zo kun je optimaal gebruik maken van je dienblad en frituur.
Kleurcodering
Dankzij kleuren en iconen op de digitale keukenbonnen is altijd inzichtelijk waar elke partie mee bezig is en of er wachttijden zijn. Op het barscherm krijgen bonnen uit dezelfde wijk een eigen kleur.
Tijdsaanduiding
Tijdsaanduidingen geven per tafel aan hoe laat er besteld is, hoelang de keukenbrigade met de bereiding bezig is en wanneer de hoofdgerechten uitgeserveerd zijn.
VIP
Wil een gast extra friet of saus, óf wenst de gast bij het hoofdgerecht een glas wijn? Dergelijke bestellingen geef je prioriteit en komen met de melding VIP vooraan op het scherm. Alles voor de perfecte servicegraad!
Iconen fastservice
Is de bestelling in de zaak opgenomen of betreft het een bestelling die wordt bezorgd? Op het touchscherm van de Kitchen Manager geven iconen het type bestelling duidelijk weer.
Uitgiftescherm
Ook voor de bediening is het touchscherm uitermate efficiënt. Ze zien de status van elke order en hebben de controle op doorvraag. Verder zien ze hoe lang de gerechten in bereiding zijn en wanneer ze deze kunnen uitserveren.
Mutaties
Wil een gast liever toch geen tournedos maar een dry-aged entrecote of verhuist een tafel? Bij mutaties verschijnt er een melding op het scherm en kan er snel actie worden ondernomen. Weg voedsel- en tijdsverspilling.
Selforder/bestelzuil
Koppel je keukenschermen eenvoudig aan een selfservicebestelzuil. Klanten geven via de zuil zelf hun bestelling door, die direct naar de keukenschermen wordt doorgezonden. Klanten kunnen door middel van een bon de bestelling af te halen.
Order pick-up
Laat klanten die een bestelling hebben geplaatst in de zaak, via een bestelzuil of thuis hun bestelling zelf afhalen via een pick-upscherm. Klanten zien op de bon hun ordernummer en op het scherm wanneer ze af kunnen halen.
Bezorg- en afhaaltijd
Afhaaltijd en bezorgtijd zijn functies, waarbij bestellingen in de juiste chronologische volgorde geplaatst worden. Tussen beide functies kan onderscheid gemaakt worden in het scherm, wanneer de desbetreffende bonnen actief worden.
Doorsturen bonnen andere partie
Het is mogelijk om een partie (tijdelijk) te sluiten en (lopende) bestellingen naar een andere partie te sturen. Met een lagere bezetting in de keuken kan dit van pas komen. Naast nieuwe (aankomende) bonnen kunnen ook bestaande bonnen doorgestuurd worden. Overdag staat er misschien niemand bij de warme kant en worden alle lunchbonnen aan de koude kant gemaakt.
Switchen tussen schermen
Je kan op je keukenscherm switchen tussen verschillende parties. Zo ben je direct op de hoogte van wat er speelt. Het is daarnaast ook mogelijk om op 1 partie samen te werken vanuit twee schermen. Denk bijvoorbeeld aan twee chef-schermen die aan beide zijden van een kookeiland geplaatst zijn.
Samenwerken op 1 touchscherm
Dankzij verschillende kleuren van de startknoppen met naam is het nóg duidelijker wie welke bon heeft opgepakt. Dit is een superhandige feature wanneer er door meerdere medewerkers op 1 scherm gewerkt wordt.
Mise-en-place voorbereidingsfunctie
Door middel van een voorbereidingsknop kun je voor jezelf en je collega’s duidelijk maken dat je de mise-en-place al klaar hebt staan. Het wachten is tot het moment dat de gerechten zijn doorgevraagd en je de bon kunt starten.
Automatisch doorvragen
Het is mogelijk om in een vast tijdsbestek automatisch een volgende gang uit te vragen. Bepaalt de keuken het tempo en het moment van doorgeven, dan kan deze functionaliteit goed van pas komen!
Bevestigingssystemen
Aan de muur, op de bar, aan het plafond... Wij faciliteren onze klanten ook met bevestigingssystemen voor de digitale keuken- en barschermen.
Pop-upmeldingen
Het is mogelijk om pop-ups in het keukenscherm te laten verschijnen. Ideaal als tijdswaarschuwing of als melding wanneer er gerechten besteld worden die een langere bereidingstijd nodig hebben. Met deze pop-ups kom je als kok niet voor verrassingen te staan.
Tabblad totaaloverzicht
Kijk vooruit met het totaaloverzicht. Aan de rechterkant van het keukenscherm kun je met één druk op de knop zien wat er allemaal in bestelling is en welke bonnen in behandeling zijn. TL = totaal, IB = in behandeling en TD = to do.
Meekijkscherm
Een read only terminal, oftewel een meekijkscherm, behoort ook tot de mogelijkheden. Dit kan handig zijn wanneer er bijvoorbeeld niet fysiek gewerkt hoeft te worden, maar een manager wel overzicht wil houden.
Partie doorschuiven
Is de chef van de koude partie om 21:00 uur klaar met zijn shift en komen er nog bestellingen binnen, dan kan je de functie 'doorschuiven' activeren en worden alle orders van de koude partie automatisch doorgeschoven op het scherm van de warme partie.
Dit zeggen onze klanten over ons
Elke partie stemt zijn bereiding perfect af
“De keuken bij De Ysbreeker is ruim 100 m² en opgedeeld in diverse parties. Daarom werken we met de booq Kitchen Manager. Elke partie heeft zijn eigen touchscherm met digitale bonnen – in totaal zes stuks . Bestelt een tafel bijvoorbeeld een voor- en een hoofdgerecht, dan zien beide parties wanneer de ander met de bereiding is gestart en kunnen ze hierop anticiperen. Het zorgt voor een enorme rust op de werkvloer.”
Jan Paul Bekkers – De Ysbreeker
Tijdsbesparing en betere communicatie
"De schermen in de bar en keuken besparen ons erg veel tijd. De communicatie verloopt veel beter dan in het verleden. Ik ben blij dat we deze keuze hebben gemaakt.”
Anton van der Vis - Restaurant Vogelhuis-Oranjerie
Nu rust in de tent en is ons hoofd
"Wij merkten dat onze keuken niet efficiënt genoeg werkte. Daarnaast versterkte het continu zoemende geluid van de bonprinter de werkdruk gigantisch. We hadden één grote wens: rust in de keuken. Daarom kozen we voor de booq Kitchen Manager. Natuurlijk was er even tijd nodig om aan de nieuwe werkwijze te wennen, maar we zijn er superblij mee. We hebben onze bonnen direct digitaal. Iedereen weet precies wat hij moet doen, ziet wat de status is en geeft digitaal de benodigde seintjes door.”
Bertus Friedhoff - De Horeca Groep
Een enorme verrijking
"We hebben twee grote terrassen, die plek bieden aan bijna 300 gasten. We ervaren de booq Kitchen Manager als een enorme verrijking. In de keuken, bij de uitgifte, van achter de bar, overal heb je overzicht.”
Frank van Akkeren - Orangerie Mattemburgh
Onder de indruk van booq
"We werken al jarenlang naar volle tevredenheid met Eijsink en ik was erg onder de indruk van de mogelijkheden van hun tabletkassa booq POS én de booq Bar/Kitchen Manager. Toen we ook van diverse collega-ondernemers positieve geluiden hoorden, was de overstap snel een feit. De Bar/Kitchen Manager is echt een verademing voor ons personeel. Wij zijn er heel blij mee."
Alexander Balk - Alexander Beach Club
Snellere drankenservice
"De booq Bar/Kitchen Manager heeft dankzij haar overzicht op de schermen onze snelheid van drankenservice verhoogd en feilloos de samenwerking binnen ons team versterkt."
Marc Dietvorst - Strandpaviljoen Paal 10
Meer duidelijkheid voor de chefs
"Je moet met de tijd meegaan. De booq Bar/Kitchen Manager laat je heel erg efficiënt werken en dat is belangrijk, vooral tijdens drukte. Het bonloos werken met de touchschermen maakt het een stuk duidelijker voor onze chefs. Het hele systeem past bij de ambitie die wij hebben bij Paviljoen van de Dame”.
Imogen Westerhof – Paviljoen van de Dame
Minder fouten
"Door het digitale keukenmanagement maken we veel minder fouten en is de stroomlijning in de keuken beter. Deze lijn gaan we nu uitbouwen, ik benieuwd wat het ons nog meer gaat opleveren."
Krijn van Santen - Noorderlicht
Sneller en soepeler
"We gebruiken de booq Kitchen Manager bij ons Strandpaviljoen De Wijde Blick. Doordat bestellingen direct als digitale bonnen op de keukenschermen verschijnen, verloopt het bereiden sneller en soepeler. Iedereen weet precies wat de status is van de gerechten. Ook voor de bediening is het heel prettig dat ze zelf kunnen zien hoe lang dingen nog duren."
Michel Huigevoort - Vakantiepark TerSpegelt
Nooit meer zonder
"Absoluut een topsysteem dat je horecabedrijf helpt naar het next level. Wij werken sinds april 2019 met het systeem en willen nooit meer zonder!"
Niels Mulder - Café/Restaurant Nielz

Ervaren hoe het werkt?

Vul het onderstaande formulier in  en wij nemen contact met je op voor een vrijblijvende demo.

.

Bedrijfsnaam*
Vestigingsplaats*
Contactpersoon*
E-mailadres*
Telefoonnummer*

.