TESO: aan wal of op de boot online bestellen

Ga je naar Texel en reis je met de boot? Dan maak je met de bootdienst van Texel de overstap van het vaste land naar het eiland. Bij de plannen voor de verbouwing van kiosk ‘Bij de Boot’ in de veerhaven ontstond de wens om klanten vanaf een bestelzuil hun drankjes, broodjes en snacks te laten bestellen. Nu is de kiosk een ‘Stop and Go’ geworden.

Online bestellen met je eigen device en afhalen

In de kiosk staan naast vaste kassa’s 3 bestelzuilen waar de gast met een enkele touch een bestelling kan plaatsen. De bestelzuil geeft een signaal door aan de Kitchen Manager schermen in de keuken, waarna de koks met de orders kunnen beginnen. Is de kok klaar, dan vinkt hij de bestelling af en wordt deze op het afhaalscherm met het bijbehorende nummer getoond. Bij de afhaalcorner kan de gast de bestelling binnen enkele minuten afhalen. De Kitchen Manager zorgt voor perfecte stroomlijning van de processen en voor de klant is er afscheid genomen van wachtrijen.

 

Perfecte timing van online bestelling tot keukenscherm

Ben je onderweg van Den Helder naar Texel en heb je bij aankomst zin in een frietje, dan kan je via de bestel-website een order plaatsen die bij de kiosk keurig via de kassa op de touchschermen binnenkomt. Op basis van de vaartijden en de gemiddelde bereidingstijd kan de kok precies timen wanneer het bestelde frietje heerlijk warm klaar moet staan. Een perfecte oplossing!