Vakantiepark van de toekomst: TerSpegelt

Luxe kampeerplekken, bijzondere accommodaties, het altijd zomerse Sterrenstrand, tienduizenden gasten op jaarbasis en een track-record waar je u tegen zegt: 5-sterren Recreatiepark TerSpegelt is al ruim 50 jaar een trekpleister voor jong en oud. “Om gasten supertevreden naar huis te laten gaan heb je, los van goede accommodaties en voorzieningen, écht de juiste medewerkers nodig. Daar zetten we hoog op in, omdat we niet alleen het beste recreatiepark, maar ook de beste werkgever in de branche willen zijn!”

Michel Huigevoort (directeur) en Dorien Verschuijten (Manager Marketing & Communicatie) vertellen dat de camping die de familie Keizer in 1968 begon, in de loop der jaren uitgegroeid is tot een recreatiepark van maar liefst 68 hectare. Luxe en het buitenleven staan centraal. “Het park is ingericht om te genieten van het buitenleven”, vertelt Dorien. “Zo zijn er ruime kampeerplekken aan het water met privé-sanitair en unieke verhuuraccommodaties zoals volledig ingerichte waterlodges, met prachtig uitzicht over het water. We zitten hier ook echt in een fantastisch gebied. Om de hoek ligt de Cartierheide, een heel mooi stukje van Natuurgebied De Kempen. Je kunt er heerlijk wandelen, fietsen of paardrijden. En als je kleine kinderen hebt, is het Kabouterpad een absolute aanrader.”

Michel: "De technologie ontwikkelt zich natuurlijk razendsnel. Vrijwel iedereen heeft een smartphone en mensen brengen veel tijd online door. We hebben daarom gezocht naar een partij die niet alleen een goede kassa kan leveren, maar ons écht kon helpen met het verhogen van het serviceniveau door in te spelen op nieuwe ontwikkelingen en behoeften. Denk aan het zelf kunnen bestellen bij een bestelzuil en deze bestellingen doorsturen naar digitale keukenschermen, waarna de bestelling zelf afgehaald kan worden. Bij Eijsink hadden we direct een goed gevoel. Ze hebben een breed scala aan oplossingen die interessant zijn voor ons. We spreken eigenlijk dezelfde taal."

 

“Mensen raken steeds meer gewend aan hogere serviceniveaus en zijn kritischer geworden. Voor ons is het daarom belangrijk om te innoveren met onwikkelingen als de booq Kitchen Manager die we bij Strandpaviljoen De Wijde Blick gebruiken! Doordat bestellingen direct als digitale bonnen op de keukenschermen verschijnen, verloopt het bereiden sneller en soepeler. Iedereen weet precies wat de status is van de gerechten. Ook voor de bediening is het heel prettig dat ze zelf kunnen zien hoe lang dingen nog duren”, vertelt Michel.