Mogelijkheden

Wat er allemaal mogelijk is? Dat bepaal jij. Wij bieden slimme oplossingen zodat jij je klanten optimaal kunt bedienen. Gerechten standaard perfect getimed klaar? Drankjes uitserveren in de meest handige volgorde? Een icoon bij een bestelling die weergeeft of deze in de zaak geconsumeerd, meegenomen of afgehaald wordt? Met booq Bar/Kitchen Manager kan dit allemaal. Wij zorgen dat elke oplossing een verlengstuk is van jouw onderneming. Oftewel: open for business!

Digitale bonnen op volgorde
De bestellingen komen op touchschermen als digitale bonnen binnen. De individuele items verschijnen in de handigste volgorde voor de meest efficiënte verwerking. Tapbieren bijvoorbeeld als laatst en flesjes fris op volgorde van de koeling.
Bestellingen altijd gelijktijdig klaar
De schermen bij de verschillende parties zoals warm en koud maken elkaar opmerkzaam wanneer de één met koken begint. Zo kunnen beide parties hun gerechten perfect timen.
Mutaties
Wil een gast liever toch geen tournedos maar een dry-aged entrecote of verhuist een tafel? Bij mutaties verschijnt er een melding op het scherm en kan er snel actie worden ondernomen. Weg voedsel- en tijdsverspilling.
Gemakkelijk bonnen samenvoegen
Kies de bonnen die goed bij elkaar passen en voeg ze samen per bediende of wijk. Zo kun je optimaal gebruik maken van je dienblad en frituur.
Kleurcodering
Dankzij kleuren en iconen op de digitale keukenbonnen is altijd inzichtelijk waar elke partie mee bezig is en of er wachttijden zijn. Op het barscherm krijgen bonnen uit dezelfde wijk een eigen kleur.
Tijdsaanduiding
Tijdsaanduidingen geven per tafel aan hoe laat er besteld is, hoelang de keukenbrigade met de bereiding bezig is en wanneer de hoofdgerechten uitgeserveerd zijn.
VIP
Wil een gast extra friet of saus, óf wenst de gast bij het hoofdgerecht een glas wijn? Dergelijke bestellingen geef je prioriteit en komen met de melding VIP vooraan op het scherm. Alles voor de perfecte servicegraad!
Uitgiftescherm
Ook voor de bediening is het touchscherm uitermate efficiënt. Ze zien de status van elke order en hebben de controle op doorvraag. Verder zien ze hoe lang de gerechten in bereiding zijn en wanneer ze deze kunnen uitserveren.
Iconen fastservice
Is de bestelling in de zaak opgenomen of betreft het een bestelling die wordt bezorgd? Op het touchscherm van de Kitchen Manager geven iconen het type bestelling duidelijk weer.
Selforder/bestelzuil
Koppel je keukenschermen eenvoudig aan een selfservicebestelzuil. Klanten geven via de zuil zelf hun bestelling door, die direct naar de keukenschermen wordt doorgezonden. Klanten kunnen door middel van een bon de bestelling af te halen.
Order pick-up
Laat klanten die een bestelling hebben geplaatst in de zaak, via een bestelzuil of thuis hun bestelling zelf afhalen via een pick-upscherm. Klanten zien op de bon hun ordernummer en op het scherm wanneer ze af kunnen halen.
Contact opnemen